1. 1
    ​​ТЕАТР культура

не

Ніхто не сумнівається, що застава в півторамільйона цілком посильна Андрію Івановичу. Залишається питання, чи знизять заставу Коровайнику (у нього 10 млн.)

Очевидно, що тепер у нас в місті будуть суцільні досягнення і популізм, щоб підвищити рейтинги і доказати, що це “єдиний правильний мер”. Така теза вже розганяється в середовищі колишніх самопомочей.

Тим часом #напарафії розганяється театральний скандал. У театрі Заньковецької конкурс не пройшов Ярослав Кіргач, який кілька тижнів рубався з директором Андрієм Мацяком. А до того кілька років мав всяких судів, які програв. Непродовження контракту з Кіргачем і відхилення його кандидатури на конкурсі розганяється як особиста помста.

Після конкурсу директор заявив, що не продовжує контракт з Федором Стригуном і його дружиною Таїсією Литвиненко. Це розганяється, ніби їх виганяють з театру.

Справа двояка і розумні люди спостерігають мовчки, хто кого потопить (гірше артистів топлять навзаєм хіба художники). Варто знати, що: ✔️Кіргач як профспілковий діяч протистояв Мацяку у справді непрозорих призначень надбавок і премій. Але в суді нічого не зміг довести. ✔️Кіргача в тому активно підтримував Стригун, а інколи навіть задрочував. Попри те профспілка не зробила усіх потрібних кроків до періоду завершення контракту. ✔️Стригун є народним артистом, має офігітєльний стаж і ніхто не питав, яка в нього пенсія. Вона має бути немаленька. Плюс штатна зарплата. ✔️Практика, коли пенсіонери переходять на ЦПХ або меншу ставку є цілком прийнятною в багатьох театрах. ✔️Стригуну і Литвиненко пропонують, відповідно, ЦПХ і 0,5 ставки. ✔️Мацяк став директором театру за принципом “будь що, бо не було кого”. Ймовірно, що він пропонує умови ЦПХ і півставки наперед знаючи, що ті не погодяться.

“Контрактна” епопея стосується багатьох культурних закладів, оскільки з 2016-го року діє новий закон, який регулює зайнятість за трирічними контрактами і відкриті конкурси. Подібна двіжуха в Оперному, але там залагоджується тихіше.

В муніципальному Першому театрі не продовжили контракти двом людям, які нехіло долучилися до оновлення і модернізації, але вони забили на ту ситуацію. Бо на парафіяльну культуру вже давно всі забили.

Оперний і Заньковецької - національні театри. На темі вже пасуться “Чорний стяг”, “Національний корпус” і “Розвиток громади”. Ймовірно, скоро ми побачимо виставу в шоу “Говорить Великий Львів” (хто ще дивиться).

https://tgraph.io/file/1d4c60220877325c8d508.jpg